Пошук по сайту


Уроку Тема уроку

Уроку Тема уроку

Структура уроку

Тема уроку

Мета уроку

Головна істина (основна думка уроку, сформульована чітко і конкретно, одним реченням, звернена особисто до учня, а не до групи загалом)

Біблійна основа:

  • Історія з Біблії;

  • Додаткові місця з Біблії;

  • Золотий вірш

Наочність та обладнання (аудіо-візуальна техніка, малюнки, матеріали для творчості (альбом, фарби, олівці, клей, ножиці, шаблони і т.д.), таблиці, схеми, карти, фланелограф – тобто усе, що вчитель використовує під час уроку)

Додатки до уроку (схеми розмальовок, поробок, ілюстрації золотого вірша, т.і.)

Словник понять, термінів і словосполучень (нові слова, складні для розуміння дітьми, відповідно до віку дітей – імена, географічні назви, біблійна термінологія, абстрактні поняття…)

На допомогу вчителеві (додаткова інформація з біблійних словників, довідників, енциклопедій і т.д. до біблійної основи):

  • Коментарі, тлумачення до біблійної розповіді;

  • Діючі особи (головні та другорядні, інформація про них);

  • Географічна довідка;

  • Історична довідка (час, період);

  • Культурні особливості того часу (обряди, традиції, побут, звичаї…)

Використана література (автор, назва, видавництво, рік видання, сторінки)

ХІД УРОКУ

І. Вступна частина (створити сприятливу атмосферу в класі)

  1. Привітання (*запропонуйте можливі варіанти) /звернути увагу на нових дітей/

  2. Початкова молитва (*запропонуйте можливі варіанти)

  3. Пісня/гра

ІІ. Основна частина

  1. Повторення теми попереднього уроку (перевірка домашнього завдання)

*Запропонуйте методи для повторення вивченого уроку

  1. Виклад нової теми:

  • Зацікавлення (розробити)

  • Біблійна розповідь (скласти план розвитку подій або викласти в тезах)

  • Запитання (на запам’ятовування, розуміння, застосування, оцінка) //Хто? Що? Де? Коли? Чому? Як, яким чином? Навіщо? Для чого? Обґрунтуйте… Поясніть… Назвіть… Порівняйте… Проаналізуйте… //

  • Застосування (Як біблійну істину можна використати у житті дитини? Що варто робити кожній людині? і дитині зокрема?) /навести свідчення, змоделювати життєві ситуації, практичні завдання, які допоможуть дитині не тільки запам’ятати головну істину уроку, але й усвідомити її та вміти застосувати у власному житті)

  • Золотий вірш (*вкажіть метод вивчення золотого вірша: опис та додаток-наочність). //Можлива заміна вірша на ваш розсуд.//

  1. Час творчості – вкажіть можливі варіанти закріплення теми уроку (поробка, гра, сценка, пісня, використання кулінарних виробів, конкурси, загадки, ребуси, кросворди, настільні ігри, малювання, …)

ІІІ. Підсумкова частина

  1. Підведення підсумків уроків (вчитель робить короткий висновок та оцінювання учнів через бали, підбадьорення, похвала, заохочення, …)

  2. Домашнє завдання

  3. Молитва з участю дітей.

  4. Прощання

Вступну та підсумкову частину розробляти за бажанням вчителя.

ІV. Додатки (схеми, зразки, опис гри, виробу)

  • Пісні

  • Ілюстрації

  • Виріб

  • Гра

  • Листок-роздруківка для учня з темою і домашнім завданням

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку. Тема уроку
Тема уроку "Масштаби зображень та їх позначення на кресленнях. Нанесення розмірів" являється однією із початкових тем вивчення креслення,...

Уроку Тема уроку
Орієнтовне календарно-тематичне планування шкільного курсу «загальна географія» (6-й клас)

Уроку в темі Тема уроку
Вступ. Предмет вивчення “Географії материків І океанів”. Тематичні карти І робота з ними

Уроку в темі Тема уроку
Вступ. Предмет вивчення “Географії материків І океанів”. Тематичні карти І робота з ними

Тема уроку: «Євразія найбільший материк Землі. Географічне положення» Мета уроку
Сформувати знання про особливості географічного положення та берегової лінії Євразії

Тема уроку : цікава географія україни мета уроку
Мета уроку: поглибити знання учнів з фізичної географії України; розвивати навички роботи з фізичною картою, розширити науковий світогляд,...

Структура І методика інтерактивного уроку
Структура інтерактивного уроку відрізняється від загальновідомої структури комбінованого уроку. Його етапи

Уроку №14 Тема уроку : Синтез фольклорних І літературних елементів у творчості О. Пушкіна
Літературна казка авторський художній твір, в основі якого лежить захоплива вигадана історія, що об’єднує елементи дійсності І фантастики....

Уроку Тема уроку
Географія наука про природу Землі та її різноманітність, про населення І його господарську діяльність, про взаємодію природи І людства...

Уроку до Дня знань Тема уроку: Україно! Ти для мене диво!
Україну, її природу, історію боротьби за проголошення незалежності, познайомити із видатними історичними постатями, поглибити знання...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

g.lekciya.com.ua
Головна сторінка