Пошук по сайту


План-конспект інтегрованого уроку (географія + німецька мова) 10-й клас Людмила панасенко, викладач географії та німецької мови державного навчального закладу «Молочанський професійний аграрний ліцей»

План-конспект інтегрованого уроку (географія + німецька мова) 10-й клас Людмила панасенко, викладач географії та німецької мови державного навчального закладу «Молочанський професійний аграрний ліцей»


Этикетка статьи

Имя файла набора: «320.doc»

Знаков с пробелами:

Число полных строк:

Редакция документа №


Название материала статьи:«Название статьи набирать тут»


Создатель файла набора:

Ленская @ 07.12.2015 16:03

Последнее редактирование и сохранение выполнено:

lenskaya_i @ 07.12.2015 16:05

Дата и время последней печати файла набора:

22.05.2012 17:32




Срок последней редактуры:

набор мин.

Всего файл затрачено:

мин.







Німеччина — країна з гідним іміджем

План-конспект інтегрованого уроку (географія + німецька мова)

10-й клас
Людмила ПАНАСЕНКО, викладач географії та німецької мови державного навчального закладу «Молочанський професійний аграрний ліцей», Запорізька обл.
Мета:

  • практична: узагальнити знання особливостей ЕГГІ Німеччини, ФГП, населення; виокремити основні галузі розвитку промисловості та сільського господарства, зовнішні економічні зв’язки; удосконалити вміння працювати з картою та атласом; активізувати вміння та навички монологічного мовлення на основі раніше вивченого лексичного та країнознавчого матеріалу;

  • розвивальна: розвивати світогляд учнів, навички аудіювання, читання, усного (монологічного) мовлення;

  • виховна: виховувати толерантне ставлення одне до одного під час парної та групової роботи; мотивувати учнів до вивчення німецької мови; розвивати в учнів шанобливе ставлення до культури народу, мову якого вони вивчають.

Обладнання: підручник із географії для 10-го класу, атлас, контурні карти, презентації, роздатковий матеріал.

Тип уроку: інтегрований.




Хід уроку

І. Початок уроку

Привітання. Організаційний момент

Учитель географії. Добрий день! З яким настроєм ви прийшли на урок?

(Учні відповідають на запитання вчителя.)

Учитель німецької мови. Guten Tag! Wie geht es Ihnen?

Учні. Super! Klasse!

Учитель географії. Бажаю вам гарного настрою, позитивного спілкування, активної роботи.
ІІ. Основна частина уроку

1. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності

Учитель географії. Ти на Землі живеш,

То ж пізнавай її!

І пам’ятай про те,

Що час скороминущий.

І плине він, мов човен без керма.

Тож капітаном будь на цім човні!

І кожну мить ти Землю пізнавай.

Ти, як Колумб, все відкривай:

Країну, материк...

Сьогодні, завтра та завжди...

Учитель географії. Пізнавати Землю, відкривати для себе нові країни — цього ми навчаємося на уроках географії. Сьогодні ми відкриємо для себе країну, яка... Зараз ви дізнаєтеся, про яку країну йтиметься.

(Прийом «Асоціативний диктант».)

1. Головні країни ВВП, число, науковий потенціал... («Велика сімка»).

2. Країни, частина світу, захід, 25 держав... (країни Західної Європи).

3. Західна Європа, BMW, центр, Друга світова війна, Рейхстаг... (Німеччина).

4. Народ, педантичність, пунктуальність, якість... (німці).

Учитель географії. Отже, як ви вже зрозуміли, на сьогоднішньому уроці йтиметься про Німеччину. Спілкуватися ми з вами будемо двома мовами — українською та німецькою.
2. Повідомлення теми та мети уроку

Тема «Німеччина — країна з гідним іміджем».

Thema »Deutschland — das Land mit dem würdigen Image«.

Учитель географії. Як ви думаєте, чому ми так сформулювали тему нашого уроку? («Німеччина — країна з гідним іміджем».) Чи дійсно імідж Німеччини «гідний» вивчення? Поставимо це запитання собі зараз, а відповідь на нього дамо наприкінці уроку.

Після уроку ви зможете:

— дати економіко-географічну характеристику (ЕГХ) Німеччини;

— застосувати набуті знання;

— надавати інформацію про Німеччину німецькою мовою.

Ви також:

— удосконалите навички роботи в групах;

— отримаєте відповідний бал за роботу на уроці.
Учитель географії. Давайте пригадаємо, як ви засвоїли тему «Загальна характеристика країн Західної Європи».
3. Актуалізація опорних знань і умінь

(Прийом «Інтелектуальна розминка».)

Учитель географії.

1. Столицею якої країни є Осло? (Норвегії.)

2. Назвіть країни Західної Європи, що мають найбільші площі лісів. (Швеція, Фінляндія.)

3. На які регіони поділяють Західну Європу? (На Північну, Середню, Південну.)

4. Скільки країн налічує Західна Європа? (25 країн.)

5. Назвіть міжнародні організації, членами яких є країни Європи. (Рада Європи, ЄЄ, Співдружність Незалежних Держав (СНД), ЄАВТ (Європейська асоціація вільної торгівлі), НАТО, Митний Союз, Шенгенська зона.)

6. Назвіть країни Західної Європи, що входять до «Великої сімки». (Німеччина, Великобританія, Італія, Франція.)

7. Які мегаполіси сформувалися у Європі? (Лондонський, Рейнський.)

8. Що передбачає Шенгенська угода? (Безвізовий режим поїздок громадян, спрощений митний контроль.)

9. Чи правда, що хімічна промисловість є провідною галуззю промисловості? (Ні.)

10. Чому нафтопереробна промисловість здебільшого зосереджена в портах? (Орієнтується на імпортну сировину.)

11. Який регіон називають «садом» Європи? (Узбережжя Середземного моря.)

12. Як називається Німеччина німецькою мовою? (Deutschland.)
(Прийом «Географічна розминка». Учні дістають картки з назвами країн, річок, морів, заток Європи та показують їх на карті, називаючи столицю.)

(Прийом «Стимулювання».)
4. Введення нового матеріалу

Учитель географії. Як ви вважаєте, навіщо нам так детально вивчати Німеччину?

У світі активно розвивається процес інтеграції країн. Для успішної співпраці потрібно знати природні та екологічні особливості країн, а також традиції, культуру, літературу народу, мову якого ви вивчаєте.

Думаю, що ви вже говорили про Німеччину на уроках історії, світової літератури, німецької мови.

Отже, на прикладі цієї країни ми спробуємо зрозуміти, що потрібно зробити для того, щоб країна з кожним роком лише процвітала, щоб вона не переживала економічних криз, щоб народ пишався своєю країною.
(Робота в групах. У кожній групі є «представник» Німеччини, який виконує роль перекладача.)
Учитель географії. Пригадайте план економіко-географічної характеристики країни.
4.1. Прийом «Не розірви ланцюжок»

(Учні повинні пригадати план вивчення країни, не порушивши послідовності, швидко й не повторюючись.)
План

1. Економіко-географічне положення (ЕГП).

2. Природні умови й ресурси.

3. Населення.

4. Промисловість. Господарство.

5. Зовнішньоекономічні зв’язки. Транспорт.
4.2. Прийом «Вилучення заданої інформації з прослуханого тексту для заповнення таблиці»

(Під час розповіді учні заповнюють «Візитку» Німеччини (додаток 1 на с. 16.)
Візитка

Name / Офіційна назва



Fläche / Площа



Bevölkerung / Населення



Hauptstadt / Столиця



Staatsform / Державний устрій



Territorium / Території



Teilnahme an internationalen Organisationen / Членство в міжнародних організаціях



Staatssprache / Державна мова



Religion / Релігія



Währung / Валюта



Staatsoberhaupt / Глава держави



Regierungschef / Глава уряду



Gesetzgebendes Organ /

Законодавчий орган




4.3. Прийом «Закріплення набутих навичок, розвиток умінь монологічного мовлення».

(Розвиток навичок монологічного мовлення.)

1. Das Land heißt die Bundesrepublik Deutschland.

2. Die Fläche Deutschlands beträgt dreihundertsiebenundfünfzig tausend Quadratkilometer.

3. In Deutschland leben zweiundachtzig Millionen Menschen.

4. Die Hauptstadt Deutschlands ist Berlin.

5. Deutschland ist eine parlamentarische Republik.

6. Deutschland besteht aus 16 Bundesländern.

7. Deutschland ist Mitglied vieler Internationalen Organisationen (NATO, UNO, OSCE u. a.)

8. Die Staatssprache ist Deutsch.

9. Römisch-katholische Kirche, evangelische Landeskirchen.

10. Die Währung: Euro.

11. Staatsoberhaupt ist Bundespräsident. (Joachim Gauck)

12. Der Regierungschef ist Bundeskanzlerin. (Angela Merkel)

13. Das gesetzgebende Organ ist der Bundestag.
(Прийом «Стимулювання».)

Учитель німецької мови. Das war gut. Arbeitet aber noch besser. Alle Schüler müssen aktiv sein.
4.4. Прийом «Мовленнєва вправа (відповісти на запитання до прослуханого тексту)».

Учитель німецької мови. Ich stelle die Fragen und ihr beantwortet diese Fragen.

(Учні відповідають на запитання вчителя.)

1. Wo liegt Deutschland? — Deutschland liegt in Mitteleuropa.

2. An welche Länder grenzt Deutschland? — Deutschland grenzt an Dänemark, Polen, die Tschechische Republik, Österreich, die Schweiz, Frankreich, die Niederlande, Belgien und Luxemburg.

3. Hat Deutschland eine Meeresgrenze? — Ja, im Norden, — die Ostsee und die Nordsee.
Учитель німецької мови. Fassen wir alles zusammen!

— Deutschland liegt in Mitteleuropa.

— Deutschland grenzt an 9 Bundesländer.

— Deutschland hat Ausgang zum Meer.
5. Історичне минуле

(Прийом «Випереджувальне завдання».)

Учень. Німеччина пройшла через складну й довгу історію формування своєї території. Єдина німецька держава виникла у IX столітті. Це стало початком формування німецької нації. У період феодального ладу країна розпалася на три сотні мікродержав. Водночас реформація церкви розколола німців на протестантів і католиків. Усе це гальмувало економічний розвиток країни. Для історії цієї країни характерні нескінченні війни, де німці були ініціаторами воєнних дій, зокрема двох світових воєн, в обох зазнали поразки. Після Другої світової війни Німеччина була поділена на дві частини: східну — НДР (Німецька Демократична Республіка) і західну — ФРН (Федеративна Республіка Німеччини), господарство яких було зруйноване. З жовтня 1990 року відбулося об’єднання Німеччини, це стало найвидатнішою подією, днем, коли здійснилася мрія німецького народу.
6. Природно-ресурсний потенціал

(Робота з атласом.)

Завдання для групи 1. За допомогою карт атласу (с. 33) визначити, родовища яких корисних копалин є на території Німеччини.

Відповідь: Німеччина не надто багата на корисні копалини. У Південній, Східній та Західній частинах Німеччини є запаси кам’яного та бурого вугілля, залізної руди, цинку, свинцю, міді, калійної солі.
Завдання для групи 2. За допомогою карти атласу (с. 9) визначити рельєф країни.

Відповідь: рельєф Німеччини різноманітний. Північ — рівнина, південь — гори (Альпи), 1/4 території — ліси. Ґрунти — підзолисті та бурі лісові.
Завдання для групи 3. За допомогою фізичної карти Німеччини проаналізувати систему річок.

Відповідь: Німеччина має густу річкову мережу. Рейн із його притоками (Майн, Мозель), які впадають у Північне море. До басейну Балтійського моря належать річки Емс, Везер, Ельба. Річка Дунай впадає у Чорне море.
Учитель німецької мови. Was kann man über das Klima von Deutschland sagen?

Відповідь: Klimatisch liegt Deutschland im Bereich der gemäßigtkühlen Westwindzone zwischen dem Atlantischen Ozean und dem Kontinentalklima im Osten.

Учитель німецької мови. Richtig.

Висновок: природно-кліматичні умови Німеччини цілком задовільні для ведення господарської діяльності та комфортного життя її мешканців.

Учитель географії. Давайте підіб’ємо загальний підсумок із пункту «Природно-ресурсний потенціал Німеччини».

— Німеччина не багата на корисні копалини.

— Рельєф Німеччини різноманітний: рівнинний і гірський.

— Німеччина має густу річкову систему.

— Клімат Німеччини помірно континентальний (від морського до континентального).
7. Населення країни

(«Картографічний прийом».)

Учитель географії. Проаналізуйте населення країни за допомогою атласу (с. 4—7).

Відповідь: населення країни належить до індоєвропейської сім’ї, германської групи. Державна мова — німецька.

Релігія. За результатами перепису населення 2011 року католиками визнали себе 30,8 % населення Німеччини, протестантами — 30,3 %, мусульманами — 3,9 %. У Німеччині проживають також близько 100 000 православних, 380 000 новоапостолів та 100 000 юдеїв. Третина населення Німеччини не належить до жодної релігійної групи.

Природний приріст населення: 10—0. (Смертність перевищує народжуваність. Старіння нації.) Тривалість життя: 70—90 років.

Німеччина належить до густонаселених країн. Середня щільність населення становить близько 228 осіб на км2 (58-ме місце у світі та 6-те у Європі). Найбільш густонаселеними є такі міста та прилеглі до них території: Берлін, Гамбург, Бремен. Густонаселеними є також регіони, які знаходяться по обидва боки Рейну (Північний Рейн-Вестфалія), Саарланд, Баден-Вюртемберг. Найменш населеними є північно-східні регіони Мекленбург-Передня Померанія та Бранденбург.

Найбільше місто — Берлін (3 450 000 жителів).

Урбанізація найвища в Європі й становить від 75 до 100 % від усього населення країни. (85 %)

Агломерації на промисловому поясі — це захід країни — Рур.

Зайнятість населення становить 50—60 %. Найбільша частина населення Німеччини зайнята в обслуговуванні, промисловості та сільському господарстві.

Рівень міграції населення найвищий. Мігрують зі Східної Європи, Азії.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Традиції та культура Німеччини

Учитель географії. Німці — це пунктуальні люди, екологічно виховані, педантичні, вони завжди притримуються своєї думки.
(Прийом «Математичний тренінг».)

Завдання 1. Визначте ВВП на душу населення Німеччини, якщо загальна вартість ВВП становить 2500 млрд доларів.

(2500 : 82 = 30,4 тис. доларів на 1 людину.)
Завдання 2. Визначте, у скільки разів площа України більша, ніж площа Німеччини, та в скільки разів кількість населення Німеччини перевищує кількість населення України.

(603 : 357 = 1,7 / 46 : 82 = 1,8.)

Висновок: Німеччина — найбільш заселена країна Західної Європи. Післявоєнні роки сприяли міграції.
Принцип наочності. Презентація.

(Прийом «Опис послідовності подій, зображених у презентації».)
Учитель німецької мови. Welche berühmten Menschen Deutschlands kennt ihr?

Учень 2. Ich kenne viele berühmten Menschen Deutschlands.




Die berühmten Menschen Deutschlands

Johann Wolfgang von Goethe war ein Universalgenie. Er war gleichermaßen Dichter, Schriftsteller, Kunstkritiker, Philosoph, Naturwissenschaftler, Jurist und Staatsmann.

Friedrich Schiller — deutscher Dichter, Philosoph, Dramatiker, Professor der Geschichte.

Heinrich Heine — der große deutsche Lyriker, Satiriker, Publizist.

Die Brüder Grimm — Sie nannten sich die Sprachwissenschaftler und Volkskundler. Jakob und Wilhelm Grimm sind vor allem durch ihre Kinder- und Märchensammlung bekannt.

Johann Sebastian Bach — ein bekannter deutscher Komponist, sowie Orgel- und Klaviervirtuose des Barock.

Ludwig van Beethoven — ein bekannter deutscher Komponist, der Autor der Mondsonate.

Albert Einstein — einer der bedeutendsten Physiker aller Zeiten. Einsteins Hauptwerk, die Relativitätstheorie, machte ihn weltberühmt.

Wilhelm Conrad Röntgen — deutscher Physiker, Nobelpreisträger.

Ferdinand Graf von Zeppelin — ein bekannter deutscher Erfinder. Er hat das Luftschiff erfunden.

Rudolf Diesel war ein deutscher Ingenieur und der Erfinder des Dieselmotors.

Albrecht Dürer war ein bekannter deutscher Maler, Grafiker, Mathematiker und Kunsttheoretiker.

Alexander und Wilhelm von Humboldt. Alexander von Humboldt war ein bekannter Naturforscher und Geograph. Wilhelm von Humboldt war ein Gelehrter, Schriftsteller und Staatsmann.

Otto von Bismarck — war erster Reichskanzler des Deutschen Reiches.
Учитель німецької мови. Das war sehr gut. Ja, Deutschland ist sehr stolz auf das hohe Bildungsniveau der Bevölkerung und seine Qualität. Es hat der Welt eine ganze Menge von bekannten Wissenschaftlern, Künstlern, Schriftstellern, Sportlern gegeben.
8. Господарство.

(«Картографічний прийом».)

Учитель географії. За допомогою карт атласу й параграфа підручника визначте та назвіть основні галузі промисловості Німеччини та їх розміщення.


Галузі промисловості

Міста, промислові райони

ПЕК: нафтопереробна, ТЕС, ГЕС

Гамбург, Бремен, Гессен, Бонн, Франкфурт

Чорна металургія

Рурський басейн, Бремен

Кольорова металургія

Рурський регіон, привізна металургія

Машинобудування

Мюнхен, Штутгарт, Кельн

Хімічна промисловість:

фармацевтика,

пивоваріння

Вздовж Рейну Баварія

Сільське господарство: зернові, технічні, кормові

У центрі Німеччини


Учитель географії. Характеризуючи економіку Німеччини, можна сказати, що спеціалізація країни ґрунтується на головних галузях промисловості. Отже, Німеччина може претендувати на світовий ринок у різних галузях промисловості.

Висновок:

1. Об’єднання Німеччини дало нові можливості для розвитку економіки країни.

2. Економіка зорієнтована на експорт.

3. Економіку Німеччини представляють відомі фірми: «Daimler-Benz», «Volkswagen», «Siemens», «BMV», «Mercedes», «BACF».

4. Численні малі та середні підприємства.

5. Основна форма власності в сільському господарстві — родинні ферми; провідна роль — тваринництво, пивоваріння, виноробство.

6. Німеччина — це високорозвинена країна, яка за обсягом виробництва товарів поступається лише Японії та США. ВВП за секторами: промисловість — 31 %, сфера послуг — 68 %, сільське господарство — 1 %.

7. Значну роль в економіці країни відіграють банки та високий рівень соціальних гарантій.

8. Із 2003 року Німеччина є провідним експортером світу, який потіснив навіть США.
Місце Німеччини у світі за виробництвом продукції

Назви товарів

Місце

Назви товарів

Місце

Пиво

2

Газети

7

Масло

3

Телевізори

7

Сир

3

Цемент

7

Сіль

3

Алюміній

8

Автомобілі

3

Радіо

11

Електроенергія

4

Олово

13

Вугілля

4

Газ

14

Папір

4








(Метод «ПРЕС».)

Учитель географії. Ми вже майже довели, що Німеччина — високорозвинена країна. Залишилося лише розглянути теми «Транспорт» і «Туризм». Що ви знаєте про транспортну систему Німеччини? Які види транспорту є в Німеччині?

Учень 6. У Німеччині розвинене автомобілебудування. Тому основним видом транспорту є автомобілі. Довжина автодоріг (автобан) Німеччини становить 500 тис. км.

Учень 7. Залізнична мережа в Німеччині має довжину 90 тис. км. Найголовніша залізнична гілка Німеччини — «Гамбург — Мюнхен».

Учень 8. Німеччина — велика морська держава. Головні порти країни: Гамбург, Бремен, Росток.

Гамбург — найбільший морський і річковий порт Німеччини.

Учень 9. У Франкфурті-на-Майні знаходиться найбільший аеропорт Німеччини, третій за розміром у Європі.

Учитель географії. Отже, у Німеччині представлені всі види транспорту.
9. Зовнішні економічні зв’язки. Туризм

Учитель географії. Німеччина активно підтримує економічні зв’язки з багатьма країнами світу. Основні торгівельні партнери Німеччини: країни ЄС, СІЛА, Росія, Угорщина, Чехія, Україна.

Експорт:

— електротехнічні вироби;

— машини, обладнання;

— пластмаса, ліки;

— сталь, прокат;

— кокс.

Імпорт:

— енергоносії, сировина;

— нафта, газ;

— залізна руда, кольорова руда;

— продовольчі товари;

— корм для тварин.
Значний прибуток країні дає туристична індустрія (15 млн туристів щороку).

Що найбільше приваблює туристів? (Балтійське узбережжя, Саксонська Швейцарія, район Боденського озера, передгір’я Альп.)
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу

Учитель географії. Що ми знаємо про Німеччину?

(Прийом «Тест».)

(Групова робота.)

(Додаток 2 нас. 16)




ТЕСТ

1. Виберіть із переліку марки автомобілів, які випускають у Німеччині.

А

Renault

Б

Volkswagen

В

Audi

Г

Peugeot

Д

Citroen

Е

Opel


2. Оберіть характерну рису господарства Німеччини.

А Провідну роль відіграє товарообіг всередині країни

Б провідну роль відіграє міграція населення

В економіка країни зорієнтована на експорт
3. Країни-сусіди.

А

північ

1

Швейцарія

Б

схід

2

Франція

В

південь

3

Польща

Г

захід

4

Данія







5

Словаччина




А

Б

В

Г














4. Розташуйте міста за їх географічним положенням із півночі на південь.

А Берлін

Б Гамбург

В Мюнхен

Г Франкфурт














Контроль «Взаємоперевірка».

(Обмін відповідями.)
IV. Завершальна частина уроку

1. Підбиття підсумків уроку

Учитель географії. Давайте дамо відповідь на наше проблемне запитання, яке ми поставили на початку уроку.

— Чи дійсно Німеччина є країною з гідним іміджем?

Учні. Так. Усі факти свідчать про те, що Німеччина — це високорозвинена країна, яка має гідний імідж.

1. ВВП — 30, 4 тис. доларів на душу населення.

2. Висококваліфіковані трудові ресурси.

3. Висока продуктивність праці.

4. Велика частка населення зайнята у сфері послуг.

5. Значна частка наукомістких галузей промисловості.

6. Висока якість продукції тощо.

Учитель географії. Перегляньте ще раз презентацію «Deutschland», яка підтверджує нашу відповідь.
2. Домашнє завдання

Учитель географії. Опрацюйте вдома § 26 підручника. Поміркуйте, який досвід розвитку Німеччини можна було б використати в Україні.



Додаток 1

Візитка Німеччини

Офіційна назва




Площа




Населення




Столиця




Державний устрій




Склад території




Членство в міжнародних організаціях




Державна мова




Релігія




Валюта




Глава держави




Глава уряду




Законодавчий орган





Додаток 2

ТЕСТ

1. Виберіть із переліку марки автомобілів які випускають у Німеччині.

А

Renault

Б

Volkswagen

В

Audi

Г

Peugeot

д

Citroen

E

Opel


2. Виберіть характерну рису господарства Німеччини.

А Провідну роль відіграє товарообіг всередині країни

Б провідну роль відіграє міграція населення

В економіка країни орієнтована на експорт
3. Країни-сусіди

A

Північ

1

Швейцарія

Б

Схід

2

Франція

В

Південь

3

Польща

Г

Захід

4

Данія







5

Словаччина




A

Б

В

Г














4. Розташуйте міста за їх географічним положенням з півночі на південь.

А Берлін

Б Гамбург

В Мюнхен

Г Франкфурт
















поділитися в соціальних мережах



Схожі:

2 1009 Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти вул. Київська, 46
України в 2015 році затверджено перелік навчальних предметів зовнішнього незалежного оцінювання: українська мова І література, математика,...

Робоча програма навчальної дисципліни філософія науки
04020101 Математика, 04020301 Фізика, 02030302 Мова І література(англійська), 02030302 Мова І література(німецька), 02030302 Мова...

Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С., за редакцією Бурди М. І
Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики, а також іноземної...

Мацько Л. І., Христенок В. Ф., Сидоренко О. М., Мацько О. М
Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики, а також іноземної...

Конспект інтегрованого уроку семінару з новітньої історії України в 11 класі
Форма проведення: семінарське заняття з елементами розвитку критичного мислення, роботи «домашніх груп» та лабораторної роботи з...

Робоча програма дисципліни «Загальна педагогіка»
Музичне мистецтво, 020205 Образотворче мистецтво, 020207 Дизайн, 020302 Історія, 020303 Філологія. Українська мова та література,...

План-конспект уроку англійської мови для 7 класу
Контрольні завдання з методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Посібник для студентів/ Кол авторів під керівництвом...

Уроку Тема уроку
Орієнтовне календарно-тематичне планування шкільного курсу «загальна географія» (6-й клас)

Нака з
Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, правознавства, історії, економіки, інформатики, астрономії,...

План напряму підготовки 130102 «Соціальна допмога» Галузь знань(код)
Сертифікати зно : історія України; українська мова та література; географія або іноземна мова



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

g.lekciya.com.ua
Головна сторінка