Пошук по сайту


Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

за І семестр2013 – 2014 н.р.
Робота методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу будується на таких основних завданнях, як розвиток професійної компетентності вчителів, їх навчальна, пошуково-інформаційна робота, робота по практичному пристосуванню дітей до життя, їх трудова та соціально-побутова орієнтація у майбутньому.

Основне завдання у вчителів нашого методичного об’єднання – максимальне подолання дефектів розвитку учнів, підготовка їх до посильної участі в суспільно-корисній праці і громадському житті.

Учителі в своїй роботі намагаються сприяти формуванню досягнення в учнів знань, як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві на основі ознайомлення школярів з ідеями і методами математики та наук природничого циклу як універсальної мови науки і техніки, ефективного засобу моделювання і дослідження процесів і явищ навколишньої дійсності; інтелектуальному розвитку учнів, розвитку їхнього логічного мислення, пам’яті, уваги, інтуїції, умінь аналізувати, узагальнювати. Протягом І семестру 2013-2014 н.р. було проведено 2 планових засідання методичного об’єднання, на яких вивчалися нормативні документи про загальну і спеціальну школу, знайомилися з новинками науково-методичної, психологічної, дефектологічної та педагогічної літератури. На засіданнях методичного об’єднання заслуховувалися та обговорювалися доповіді вчителів, в яких піднімалися такі питання, як розвиток логічного мислення учнів на уроках математики (Коваль Г.В.), ігрові технології навчання (Хотелюк В.М.), творчі завдання на уроках географії (Юрченко В.В.), шляхи формування духовного світу учня під час вивчення предметів (Смородська С.М.). До уваги вчителів методоб’єднання було запропоноване практичне використання надстройки «Багато мишей» середовищі комп’ютерних презентацій при здійсненні тестового контролю на уроках математики (Аман І.С.).

Вчитель – методист Аман І.С. провела майстер – клас «Інноваційні родзинки педагогічної кухні в умовах становлення суспільства знань або Рецепт успішного уроку».

Вчителі методичного об’єднання систематично працюють над підвищенням свого теоретичного та фахового рівня. Аман І.С. та Коваль Г.В. пройшли курси підвищення кваліфікації при Кіровоградському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. Всі вчителі методичного об’єднання пройшли тренінг за програмою «Intel® Навчання для майбутнього (версія 10.1)».

В цьому навчальному році вчителі МО надали свої творчі доробки до друку в фахові журнали. Вчитель хімії та біології, спеціаліст вищої категорії Лазарєва Т.В. опублікувала в журналі «Відкритий урок» статтю «ІКТ при вивченні біології та хімії», вчитель географії, спеціаліст вищої категорії Юрченко В.В. у розділі «Форум педагогічних ідей» журналу «Відкритий урок» розмістила розробку позакласного заходу «Найрозумніший географ», вчитель математики, спеціаліст вищої категорії Коваль Г.В. надіслала до редакції журналу «Математика в школах України» розробки своїх уроків та позакласного заходу «Ключі від форту Знань», в журналах «Позакласний час» та «Все для вчителя» готуються до друку матеріали Аман І.С. як учасника Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2013».

Учні 6-11 класів під керівництвом вчителів природничого спрямування Лазарєвої Т.В. та Юрченко В.В. взяли участь у міжнародному конкурсі «Геліантус».

В цьому навчальному році серед членів методичного об’єднання атестуються такі вчителі: Кондратьєва О.В., Аман І.С., Хотелюк В.М. та Коваль Г.В.

Вчителі активно працюють над виконанням власних атестаційних планів. Згідно своїх планів та плану методичного об’єднання вчителями були проведені відкриті уроки.

Аман І.С. провела урок інформатики в 10 класі на тему: «Стиснення, архівування та розархівування даних. Архіватори та операції з архівами». Урок пройшов у вигляді тісної співпраці вчителя з учнями. Матеріал вчитель пропонувала, використовуючи приклади з повсякденного життя. Ірина Семенівна добре володіє змістом, варіативністю пояснення, практичними уміннями поєднувати розповідь з використанням інтерактивної дошки одночасно.

Коваль Г.В. запропонувала до уваги колег урок в 7 спеціальному класі на тему: «Знаходження невідомого множеного. Знаменні дати Кіровоградщини». Вчитель вдало поєднує подання математичного матеріалу з знаменними датами нашої області, прищеплюючи любов до малої Батьківщини, формує такі якості особистості учнів, як працьовитість, наполегливість. Готуючись до уроку, вчитель не тільки чітко визначає, які виховні завдання будуть на ньому вирішуватись, але й підбирає їх з урахуванням математичного змісту.

Хотелюк В.М. провела урок алгебри в 8 класі на тему: «Розв’язування задач за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними». Вчитель вміло провела усний рахунок, використовуючи різні форми і методи роботи. Запропонувала учням скласти системи, використовуючи елементи гри. На уроці Віта Миколаївна професійно викладає навчальний матеріал, показує застосування знань у повсякденному житті.

Кондратьєва О.В. провела урок математики в 5 класі на тему: «Числові вирази. Буквені вирази та їх значення». Вчитель вдало провела мотивацію на практичну значимість вправ. Основні завдання уроку були сформульовані педагогом чітко і зрозуміло. Ольга Валентинівна показує розв’язання вправ зрозуміло і доступно, пояснюючи важливі для розуміння учнями моменти. Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу.

Коваль Г.В. провела урок алгебри в 9 класі на тему: «Розкладання квадратного тричлена на множники». Урок проходив у вигляді екскурсії до дослідницької лабораторії. Перевірка знань учнів проводилась за допомогою цікавих тестів. На уроці вчитель дотримується дидактичних принципів навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Привертає увагу дітей до аналізу виконаних завдань, самооцінки на уроці.

Хотелюк В.М. запропонувала до уваги колег урок математики в 5 спеціальному класі на тему: «Міри часу. Рік. Тиждень. Їх співвідношення. Високосний рік». Вчитель запропонувала учням цікаві завдання з теми, а саме: загадки, ребуси, ігри. Учні з натхненням виконували творчі завдання, працювали з календарем, до деяких учнів вчитель застосовувала індивідуальний підхід.

Всі уроки було проведено на високому методичному рівні з використанням унаочнення, роздавального матеріалу, самостійної дослідницької діяльності учнів, з використанням ІКТ.

З 18.11 по 22.11.2013 року в Знам’янській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів проходив тиждень природничих наук. Вчителі хімії та біології Лазарєва Т.В. та Смородська С.М., вчитель географії Юрченко В.В. та вчитель фізики Соколова Н.А. з великою відповідальністю віднеслися до підготовки та проведення тижня. Всі заходи були добре продумані і тому були проведені на високому рівні.

Тиждень розпочався днем географії. Вчитель географії, спеціаліст вищої категорії Юрченко Вікторія Вікторівна гостинно запросила учнів 8 та 11 класів до заочної подорожі на тему: «Єгипет – туристичний рай». Мета заходу полягала в розширенні і поглибленні знань учнів про держави північної Африки, зокрема Єгипет; здійсненні віртуальної подорожі найгарнішими куточками Єгипетської землі, щоб зазирнути в минуле, доторкнутися до таємниць пірамід та фараонів, їх скарбів; відвіданні найсучасніших курортів Єгипту для того, щоб дізнатися про відпочинок та дозвілля туристів, насолодитися краєвидами Червоного моря, готелів та аквапарків. Предметом вивчення було обрано Єгипет.

Учні познайомилися з географією, історією, природою, кліматом Єгипту, самими відомими туристичними куточками держави. Під час перегляду відео про Єгипетські піраміди діти поринули в загадковий та окутаний легендами світ фараонів, гробниць,скарбів, пірамід Єгипту.

Учні підготували повідомлення про курорти Хургада та Шарм-ель-Шейх. Кліп у виконанні Майкла Джексона пов’язав минуле і сучасне, загадковий Єгипет та сьогодення.

Другий день був днем хімії та біології. Вчитель хімії та біології, спеціаліст другої категорії Смородська Світлана Миколаївна запросила учнів 10 загальноосвітнього класу на позакласний захід на тему: «Вода – джерело життя». Метою заходу було поглиблення знань про воду, її властивості й застосування.

В ході проведення виховного заходу учні були активні, проявляли свої знання в проведених вікторинах, конкурсах, відгадуванні ребусів. В ході ознайомлення з наслідками впливу людини на природу, екологічними проблемами, які необхідно вирішувати на сучасному етапі, у вихованців сформувалась активна громадська позиція щодо негативного ставлення до забруднення водних ресурсів.

На третій день, який називався днем краєзнавства, вчителі вищої категорії Лазарєва Тетяна Валентинівна та Юрченко Вікторія Вікторівна запросили учнів 6, 7 та 8 спеціальних класів та запропонували їм поринути в заочну подорож по рідному краю. Подорож була на тему: «Чорний ліс – перлина степу». Метою заходу було ознайомлення учнів з історією Чорного лісу, його рослинним і тваринним світом, формування інтересу до вивчення об’єктів та явищ природи шляхом повідомлення цікавої інформації про рослини та тварин.

Предметом вивчення було обрано Чорний ліс, що густим шатром оточує наше місто.

Мандрівка Чорним лісом проходила маршрутом із зупинками на станціях «Географічна», «Історична», «Флора», «Фауна», «Заповідна». Учні познайомилися з географією, історією Чорного лісу, його рослинним і тваринним світом.

Четвертий день був днем фізики. Вчитель фізики Соколова Надія Анатоліївна гостинно запросила до себе учнів 9 – 12 класів та запропонувала їм інтелектуальну гру на тему: «Таємниці фізики». Гра проходила у вигляді командного змагання. Метою заходу було формування в учнів пізнавального інтересу, підвищування інтересу до вивчення фізики; розвиток уваги, уяви, критичного мислення; збагачування знань цікавими фактами; виховання любові до навколишнього середовища;

П’ятий день був днем природознавства. В цей день вчитель біології та хімії, спеціаліст вищої категорії Лазарєва Тетяна Валентинівна підготувала захід для учнів 5 – 6 класів на тему: «Знайомі незнайомці».

Із задоволенням діти розгадали загадки про тварин та про рослини під час веселої розминки. Активізував діяльність учнів мозковий штурм.

За допомого вчителя за мультимедійною презентацією всі пригадали чи дізналися масу цікавої інформації про природничі науки, життєві форми рослин, класифікацію росин по відношенню до природних чинників.

Вони дізналися про значення рослин для людини.

В основному, всі завдання, які були поставлені перед вчителями МО були вирішені, але потрібно продовжити роботу, спрямовану на підвищення якості навчання за рахунок:

  • продовження роботи з впровадження інноваційних методів та технологій;

  • більш активного використання проектних методів навчання;

  • продовження роботи з удосконалення технічного оснащення кабінетів та комплектування їх методичною літературою та дидактичними матеріалами;

  • індивідуальної роботи зі слабо мотивованими учнями (спільно зі шкільним психологом) ;

  • розробки завдань для організації диференційованого підходу на уроках;

  • вдосконалення вже наявні в методичному арсеналі вчителя прийоми і методи роботи з формування навчально-пізнавальної діяльності учнів;

  • узагальнення і активної трансляції інноваційного педагогічного досвіду кращих вчителів;

  • широкого використання в роботі сучасних педагогічних технологій.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного...
Методичне обєднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу працює над проблемою «Шляхи підвищення ефективності уроку, як основної...

Склад методичного об'єднання вчителів природничо- оздоровчих дисциплін...
Семінарів, ділові ігри, педагогічні ради, індивідуальні консультації для вчителя тощо

Роботи мо вчителів природничо-математичного циклу за 2012-2013 навчальний рік
МО, навичок самоаналізу своєї діяльності, що сприяє активізації й прискоренню процесу удосконалення педагогічної майстерності вчителя,...

Методичний посібник м. Миколаїв
...

План роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів географії на 2015-2016 н р. Вступ
У 2014/2015 навчальному році мшмо вчителів географії через мережу колективних, групових та індивідуальних форм роботи працювало над...

Про роботу за 2013 рік
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» пропоную вашій увазі звіт про роботу за 2013 рік

План роботи методичного об’єднання викладачів природничо-математичних...
«Система роботи педагогічних працівників з удосконалення якості підготовки кваліфікованих робітників»

• Засідання членів журі з метою обговорення умов, єдиних вимог та критеріїв оцінювання конкурсів
...

Звіт директора школи про роботу за 2014-2015 н р. Слухали: директора...
«Положення про загальноосвітній навчальний заклад», затвердженого постановою кму від 27. 08. 2010 №778, директор зобов’язаний щорічно...

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (технологічний,...
Отже, у процесі навчання української мови в класах технологічного, природничо-математичного, спортивного напрямів, суспільно-гуманітарного...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

g.lekciya.com.ua
Головна сторінка